Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ Tarier ] Projekt mmorpg - dyskusja
#21
Brick 
Wbij na gg Smile
Reply
#22
Wink 
Cóż życzę powodzenia Big Grin Będę śledził postępy Smile
Reply
#23
Odświeżam, jest filmik-prezentacja rzeczy które dotąd mam zrobione.

LINK : http://youtu.be/yVse6PMOewo

Może i nie wygląda to świetnie jeżeli chodzi o oprawę graficzną, lecz umotywuję ten brak nakładem pracy na stworzenie silnika gry który moim zdaniem na ten moment jest najważniejszy.

P.S

Przycięcia gry widoczne na filmiku są przyczyną mojego słabego laptopa, Bo cóż 2 rdzeniowy procek 1.83ghz + 4gb ram cienko sobie radzą z obsłużeniem : Serwera, Gry, programu do nagrywania.

_
Reply
#24
Wygląda dość przyzwoicie jak na początki. Wszystko można dopracować. Jak już pisałem na gg chętnie pomogę. Odezwij się tak jak obiecałeś Smile
Reply
#25
Moja gra będzie zupełnie inna.
Jedyne co będzie w niej podobne to rodzaj czytaj MMORPG Smile

_
Reply
#26
Wejdziesz na gg? Muszę pogadać.

Edit: Dopiszę tutaj coś jeszcze, żeby nie było, że posty sobie tylko nabijam Big Grin

Edit 2: Lol! Tutaj też jest miejsce, więc też coś dopiszę Big Grin
Reply
#27
Fajnie, że są ludzie z takimi zainteresowaniami jak ty Big Grin, czekam na rozwój prac.
Reply
#28
Szczerze to jestem w lekkim szoku. Sam kiedyś robiłem coś podobnego, ale uznałem, że to jednak za dużo roboty i bardziej opłacałoby mi się zrobić wersje klient na komputer niż pod przeglądarkę, bo zwyczajnie łatwiej manipulować danymi, ale zaprzestałem - brak motywacji, sam bym tego nie uciągnął, brak grafika. Jeśli chciałbyś współpracować to możesz napisać. Parę lat w tym siedzę. Masz system lotów? Dla mnie to była zmora. Big Grin Przez parę dobrych dni zastanawiałem się jak zrobić dobry wzór na losowanie łupu. Oparło się na randomowaniu liczb.
Reply
#29
Bo random to najlepszy sposób na fsysko Big Grin
Reply
#30
Na chwilę obecną moją zmorą jest system itemów, przemieszczania ich po ekwipunku itp. Exclamation ...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)